Detail akce "Letní tábor Českem zkrz nazkrz"

Přidána 6.3.2023 | Martin Hřebík | Naposledy upravena 6.3.2023 | Martin Hřebík
Přejít do fotogalerie
Letní tábor Českem zkrz nazkrz
15.7.2023 až 29.7.2023
Přidána 6.3.2023 | Martin Hřebík
Pokyny nebyly přidány
Komentáře / zprávy z akce
Přidáno 26.7.2023
Ahooj na Vysočinu! Příjezd v pátek 28.7. v 19:45 na vlakové nádraží v Pacově. Včera jsme se podívali na Relikviář sv. Maura a prošli jsme si Bečov nad Teplou. Pak naše národy čekal noční výsadek - vyšli v úterý v pět večer a vrátili se dnes v jednu odpoledne. Všichni ok až na bolavé a opuchyrkovane nožičky. Dohravame celotaborovou hru, plníme glejdy. Zítra jdeme na prohlídku kláštera v Teplé, v pátek nás čekají Mariánské Lázně a cesta domů.
Přidáno 23.7.2023
Stěhující se národy zdraví z Karlovarského kraje! Pokračujeme v naší cestě na východ. Včera jsme vyrazili z Kynšperka, přespali jsme na divoko u Krásné Lípy a dnes jsme vyrazili směr Bečov nad Teplou. Ti nejakčnějši už mají v nohách kolem 150 km. Krom unavených nožiček jsme všichni ok.
Návrat do Pacova plánujeme v pátek ve večerních hodinách. Přesný čas upřesníme ve středu.
Přidáno 21.7.2023
Hlasíme se z Kynšperka. Ještě nás tu čeká jedna noc. Včera jsme si sjeli kousek Ohře z Tršnice do Kynšperka. Včerejší odpoledne jsme věnovali hraní her a plnění glejtů do CeTaH. Dnes nás čeká okruh kolem Chebu směrem k hranicím. Zdravíme do Pacova!
Přidáno 19.7.2023
Zdravíme na Vysočinu! Užíváme si slunečného a příjemného počasí. Včera vycházka z Aše až na Ostroh, přespali jsme v kempu na Skalce. Konečně jsme se vyvoneli a tak dnes vyrážíme na kolonádu do Františkových Lázní s procházkou na Skalnou a stěhujeme se do Kynšperka nad Ohří.
Přidáno 17.7.2023
Včera vycházka na Trojmezí, lehce jsme nakoukli do Německa, podívali se na památník anglických letců. Odpoledne hry, koupačka a k večeři trošku přepepřená bavorská kolena. Zítra začne stěhování národů - přesuneme se z Hranic do Tršnice. Kristýna
Přidáno 16.7.2023
Včera jsme všichni dorazili v pořádku - vedro bylo, koupačka byla, rychlá stavba stanů před bouřkou také byla. Dneska vyrážíme na Trojmezí.